Ett träningspass med rullskidor - Sverige Springer
Träning

Ett träningspass med rullskidor

Häng med Anna & Emil på ett träningspass med rullskidor. De ger sina bästa tips och trix!

Deras upplägg och pass hittar du i text nedan eller välj att se allt i videon.

Såhär ser Anna & Emils pass ut:

  1. Uppvärmning. Köra en lätt och enkel konbana för att hitta balansen, tekniken och få kontroll på skidorna.
  2. Snabbhet. Kort sträcka. Tävling! Kör 5-10 stycken.
  3. Längre intervaller. Välj valfritt. Uppför, nedför, plan mark eller variera intervallerna. Kör exempelvis 10 lopp -> vila lite längre, -> 5/10 lopp till.

Tips: Börja långsamt. Sen öka farten när man fått in tekniken.

/ Anna & Emil.

Ta del av träningstips, specialerbjudanden, nyheter, evenemang och roliga tävlingar. Anmäl dig till Sverige Springers nyhetsbrev idag!

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.